PROJEKTOVÝ DEN k průřezovému tématu MEDIÁLNÍ VÝCHOVA ZŠ VII. (6., 7., 8., 9.)

Dne 21. 2. proběhl „Projektový den k průřezovému tématu Mediální výchova“ a my se v naší třídě v rámci tohoto projektu zaměřili na reklamu. Formou brainstormingu jsme diskutovali nad pojmy, které nás v souvislosti s tématem napadly a které jsme napsali na tabuli. Při didaktické hře jsme doplňovali známé reklamní slogany, shlédli několik reklam a vyjadřovali své názory na jejich význam a pravdivost. Při práci s pracovním listem jsme si vysvětlili pojem klamavá reklama. Na závěr jsme se rozdělili do dvou skupin. Úkolem první skupiny bylo zinscenovat reklamní televizní spot na prezentaci vybraného výrobku. Úkolem skupiny druhé bylo vytvoření reklamního letáku a zinscenování reklamní nabídkové akce. Následně proběhla prezentace splnění úkolů a zhodnocení nejen jich, ale i celého projektového dne. A odvedli jsme dobrou práci. Vyjádřeno známkou - PD dopadl na 1!!!

Mgr, Andrea Suchá

tn_obrazek_10882.jpg

tn_obrazek_10881.jpg

tn_obrazek_10880.jpg

tn_obrazek_10879.jpg

tn_obrazek_10878.jpg

tn_obrazek_10877.jpg

tn_obrazek_10876.jpg

tn_obrazek_10875.jpg

tn_obrazek_10874.jpg



© 2020, Speciální mateřská škola, základní škola a praktická škola Pardubice – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑